Aktualitātes

Vakance: izpilddirektors

Vakance: izpilddirektors

Viļānu novada pašvaldība aicina pretendentus pieteikties izpilddirektora vakancei. 

Prasības pretendentiem:

  • Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • Vēlama pieredze administratīvajā darbā, darbs vadošā amatā pašvaldībā tiks uzskatīts par priekšrocību;
  • Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
  • Pašvaldības jomas normatīvo aktu pārzināšana un pieredze to sagatavošanā;
  • Prasme organizēt un vadīt komandas darbu;
  • Teicamas saskarsmes, komunikācijas un publiskās uzstāšanās prasmes;
  • Augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja risināt problēmsituācijas;
  • Teicamas prasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām;
  • Nevainojama reputācija;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

 

Pienākumi

  • Organizēt Viļānu novada pašvaldības domes izdoto saistošo noteikumu, lēmumu un citu normatīvo aktu izpildi;
  • Koordinēt un uzraudzīt pašvaldības iestāžu saimniecisko darbību, savas kompetences ietvaros nodrošinot to darbības nepārtrauktību, lietderību, tiesiskumu un atbilstību labas pārvaldības principiem;
  • Pārraudzīt pašvaldības kapitālsabiedrībām nodoto pašvaldības autonomo funkciju izpildi un pakalpojumu sniegšanas kvalitāti novada iedzīvotājiem;
  • Ierosināt domei iecelt amatā un atbrīvot no amata iestāžu un pašvaldības kapitālsabiedrību vadītājus;
  • Iesniegt domei priekšlikumus par pašvaldības iestāžu un pašvaldības kapitālsabiedrību izveidošanu, reorganizēšanu un likvidēšanu;
  • Vadīt pašvaldības administrācijas darbu;
  • Dot rīkojumus pašvaldības administrācijas darbiniekiem un iestāžu/struktūrvienību vadītājiem;
  • Koordinēt pašvaldības transportu;
  • Nodrošināt darba kārtības noteikumu un amata instrukciju izstrādi;
  • Organizēt sociālās un ekonomiskās attīstības plāna un teritoriālā plānojuma izstrādi un iesniegt tos domei;
  • Domes noteiktajā kārtībā un ietvaros rīkoties ar domes mantu un finanšu resursiem, slēgt saimnieciskus darījumus ar juridiskām un fiziskām personām;
  • Organizēt budžeta projekta izstrādi, saimnieciskā un gada publiskā pārskata sagatavošanu un iesniegt tos domei;
  • Organizēt pretendentu atlasi uz vakanto vai jaunizveidoto pašvaldības iestāžu vadītāju amata vietām;
  • Piedalīties domes sēdēs, kā arī komiteju, komisiju un darba grupu sēdēs un jautājumu apspriešanā;
  • Kontrolēt pašvaldības īpašuma apsaimniekošanu;
  • Pēc domes vai domes priekšsēdētāja pieprasījuma sniegt ziņojumus un pārskatus par aktuāliem jautājumiem;
  • Veikt citus pienākumus, kas paredzēti pašvaldības nolikumā un domes lēmumos savas kompetences robežās.

Piedāvājam:

  • Iespēju strādāt dinamiskā vidē un pilnveidot savas profesionālās iemaņas;
  • Interesantu, radošu un atbildīgu darbu;
  • Konkurētspējīgu un stabilu atalgojumu;
  • Sociālās garantijas.

Iesniedzamie dokumenti:

  1. Dzīves gājuma, izglītības un darba pieredzes apraksts (CV);
  2. Motivācijas vēstule;
  3. Izglītību un kvalifikācijas apliecinošu dokumentu kopijas.

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz līdz 25. augustam Viļānu novada pašvaldībā 2.7. kabinetā vai sūtot uz e-pastu novads@vilani.lv.

 

2017-08-10
Viļānu novada pašvaldība
Twitter Instagram Facebook
A A A